Setanta professionals van reunir-se, el passat 1 de desembre, a El Palauet Barcelona en el marc de la celebració de la fira internacional IBTM 2021 i amb l’objectiu de descobrir els atractius de l’illa de Sardenya des del bell mig de l’Eixample de Barcelona.
L’emblemàtic edifici modernista va ser l’elegit per a la celebració d’aquest acte privat orientat a facilitar el diàleg entre agències de viatges, turoperadors, periodistes, bloguers i una delegació de representants i empreses de la Regió de Sardegna vinguda especialment per la fira IBTM. Sota el nom SardegnaXperience, Inmedia va ser la responsable de fer les delícies dels assistents a través d’un recorregut sensorial que va incloure, degustació de ginebra i mel sarda, massatges de mans amb sal provinent de les salines de Conti Vechi i una mostra d’amassat de culurgiones (empanades típiques sardes) a càrrec de Daniela Biancu, cuinera del restaurant Can Sardi.
Més enllà del foment del networking, l’esdeveniment va comptar amb una presentació de Sardenya com a destí idoni pel turisme MICE, un sector que té a IBTM un dels seus punts de reunió més importants a escala internacional. El encargado de guiar la conferencia fue Giuseppe Calvisi, jefe de Gabinete de la Asesoría de Turismo, a quién acompañaron Livia Paretti y Josep Maria Palau, responsables de Inmedia.
Acabada la presentació va arribar el torn de la degustació gastronòmica. L’àpat va ser cortesia del xef Pierluigi Fais, vingut per l’ocasió des del restaurant Josto a Càller, i que va satisfer als presents a través d’un menú elaborat amb productes locals de l’illa i maridat amb cervesa artesana sarda. Fais va oferir així una demostració de les seves arts culinàries, mereixedores d’una menció a la guia Michelin en el seu pas per l’illa italiana.