Queda’t a dormir!

Si alguna cosa ens ha ensenyat aquest temps tan estrany, aquest any llarg de viure com mai l’haguéssim imaginat és a redefinir les nostres necessitats i idees preconcebudes. A reinventar-nos. I aquesta filosofia no…

Si alguna cosa ens ha ensenyat aquest temps tan estrany, aquest any llarg de viure com mai l’haguéssim imaginat és a redefinir les nostres necessitats i idees preconcebudes. A reinventar-nos. I aquesta filosofia no tan sols funciona a nivell personal, sinó també pel que fa a les destinacions turístiques, necessitats de convertir-se de nou en el top of mind del desig i en una duríssima lluita amb tants d’altres que intentaran el mateix. I tot sota un nou paradigmaen el qual per fi comencem a fer cas a conceptes com la sostenibilitat, contacte amb la naturalesa, zero waste

En aquest sentit, un destí com Castelldefels es presenta com tot un exemple. A una distància anecdòtica de Barcelona, que en general tant el fagocitava com el deixava gaudir d’un públic que el veia com una extensió de platja de la gran ciutat, ara té l’oportunitat de posicionar-se com aquell lloc que gaudeix de tots els avantatges i pràcticament de cap dels inconvenients. Aquí hi ha mar i muntanya, opcions per al turisme actiu, bona gastronomia, recursos culturals i patrimoni a l’abast de la mà… Per què no plantejar-se Castelldefels com a base d’operacions, com a lloc d’estiueig des del qual gaudir de tot el que trobem a faltar i sense estrés? Inmedia ha acceptat el repte i donarà suport a la campanya de promoció estiuenca amb el focus posat en l’increment de pernoctacions, més enllà de l’ús diürn de llocs tan atractius com la platja. Una acció de creativitat i increment de visibilitat que sens dubte serà preuada pel sector hoteler i de restauració, tan perjudicat per la recent emergència sanitària.

Estem preparats

Contacte

Ens agrada escoltar. Ens agrada imaginar. Ens agrada construir. Explica’ns el teu somni i el farem realitat.

Mercado en Tanqasy en Sudan