Els signes són evidents: aviat estarem #locosporviajar, però amb la màxima seguretat, l’única fórmula vàlida per a vèncer la por.
Quina direcció prendrà el turisme post-pandèmia? Després de prioritzar els destins locals en un primer moment, recuperarem la confiança suficient per a desplaçar-nos a països llunyans, a destinacions que se’ns antullen exòtics?
És clar que les coses canviaran, que les mesures sanitàries i de seguretat s’incrementaran i que incorporarem a la nostra maleta una sèrie de rituals que fins ara ens semblaven superflus. Però aquests són obstacles pràctics de poca envergadura si els comparem amb els relacionats amb la logística, els serveis de terra, les condicions sanitàries i un llarg llistat de necessitats que se’ns presenten en arribar a llocs com Uganda, Sudan o Madagascar. En aquests casos, les agències de viatges creadores de producte propi, exclusiu o actiu tindran molt a dir… sempre que la crisi no faci estralls en el sector. És per això que el col·lectiu #locosporviajar que agrupa agències de tota Espanya, referents del sector dels viatges d’aventura, actiu i personalitzat, han triat a Inmedia per a donar a conèixer la situació de desprotecció en què els ha deixat la crisi actual, màximament tenint en compte que el seu producte es basa en els viatges internacionals. Però també per a posar l’accent en la necessitat que el nou turisme sigui, més que mai, responsable, sostenible i ètic, àmbit en el qual són pioneres. Un nou repte que afrontem davant una situació sense precedents, en la qual agències que competeixen per un mateix client s’uneixen per primera vegada al nostre país.
Per a saber més sobre #locosporviajar