La pandèmia ens ha sotmès a una muntanya russa d’emocions que, en l’àmbit dels viatges, ens ha portat de l’entusiasme moderat al descoratjament, per a tornar després a aquella posició en la qual es veu llum al final del túnel. Resulta significatiu que, juntament amb les ja molt comentades necessitats de repensar el turisme en termes de sostenibilitat, proximitat, respecte per la naturalesa… es vagi destacant un perfil d’usuari que, de forma molt clara, manifesta la seva necessitat de viure un viatge transformatiu, que li serveixi per a revitalizar les seves creences o que, simplement, alimenti el seu esperit. Per això, en un moment en el qual per desgràcia moltes empreses es plantegen el tancament o la hibernació, és tota una declaració d’intencions veure com es crea una nova agència de viatges enfocada en el turisme religiós: VIajes Cristianos.
Amb el suport i la garantia de Tarawa Travel, agència de viatges que des de fa molts anys es dedica a la creació, comercialització i gestió de paquets turístics d’alt nivell, Viajes Cristianos aspira no sols a omplir un nínxol de mercat, sinó a fer-lo de la millor manera. El seu leit-motiv és que un viatge religiós no té per què ser de poca qualitat, comptar amb allotjaments dubtosos o serveis de restauració discutibles. El seu objectiu és brindar al seu usuari la millor experiència. I per a fer-ho, es desmarca de la competència amb un storytelling diferenciat, atrevit per als estàndards del sector, com es pot veure en la web que ha creat Inmedia com a part del seu treball de acompanyament estratègic de comunicació: sense ànim d’ofendre a ningú i sabent que un viatge cristià no deixa de ser justament això, un viatge, les seves propostes es presenten sota el nom de Temptacions. Camins de fe, Inspiracions, Retrobaments i l’opció de plantejar una proposta a la carta són unes altres de les prestacions de la seva presència en línia, marcada pel domini de la imatge i el caràcter dinàmic i desenfadat.