Si la ubicació d’un negocisempre ha estat la clau perquè funcioni o no, a vegades gairebé prescindint del producte que ofereix, ara és encara més rellevant. En un context canviant de zones comercials en les quals es tanquen o traspassen tantes botigues, alhora que s’obren o reinventen unes altres, disposar d’informació fiable sobre quant públic potencialpassa per un lloc, com és el tiquet mitjà, el ratio d’atracció o el de conversió, és imprescindible. Això és precisament el que mesuren les solucions de TC Group, empresa líder en solucions digitals per al retail. Des d’analitzar i comparar el rendiment de diversos punts de venda a mesurar el trànsit per als vianants en 900 ciutats de 30 països, passant per eines d’auditoria o control d’aforament automatitzades, TC Group supeposa una capa digital al retail de tota la vida perquè pugui competir en igualtat de condicions amb la venda en línia. Des de Inmedia estem orgullosos d’aportar el nostre granet de sorra a la difusió d’aquestes solucions en un moment tan particular, sempre des dels àmbits de la comunicació, el màrqueting i les RRPP: