L’esperat 2021 ha arribat amb una notícia de gran importància per a Inmedia. I és que entrem a formar part de The European Tourism Network, una xarxa d’agències independents de comunicació, màrqueting i PR amb una forta experiència en el sector turístic que permet oferir als nostres clients estratègies i accions d’abast multinacional. Gràcies a aquesta xarxa, podem aconseguir encara amb majors garanties els mercats de França, Itàlia, Alemanya, Suïssa, Àustria, Dinamarca i els Països Nòrdics, sent la responsabilitat d’Inmedia tota la Península Ibèrica: Espanya i Portugal.
A efectes pràctics, això vol dir que podem organitzar accions de promoció creuades i en un temps rècord, amb la garantia afegida d’un veritable coneixement local sense deixar de costat una visió global, gairebé diríem que continental. D’aquesta manera es garanteix la qualitat del servei i la personalització, combinant l’experiència de tots els membres de la xarxa per a aconseguir èxits consistentsen qualsevol mercat concret. Poc importa si volem promocionar un destí balear en un país centreeuropeu o si volem atreure l’atenció d’un grup seleccionat d’influencers nòrdics sobre una regió de l’altiplà: l’experiència i el contacte de primera mà amb la realitat de cada país està garantida. I també els resultats.
Amb la seva integració en The European Tourism Network, Inmedia consolida la seva vocació internacional, prèviament acreditada en la participació de diferents projectes finançats per la Comissió Europea com MovieTravel o Cultour is Capital, així com en l’execució de múltiples actes de promoció i acompanyament de desenvolupament empresarial realitzats a França, Portugal, Itàlia o el Canadà.