L’ampolla, mig plena (o plena del tot)

Enguany tornem La Rioja, i amb moltes ganes. Logroño, capital de la comarca, ja havia estat client d’Inmedia quan realitzem un estudi integral per a la renovació i millora de la senyalètica turística de…

Enguany tornem La Rioja, i amb moltes ganes. Logroño, capital de la comarca, ja havia estat client d’Inmedia quan realitzem un estudi integral per a la renovació i millora de la senyalètica turística de la ciutat, de manera que es pogués posar en marxa un sistema d’informació ampliada en el núvol. En aquell cas es va realitzar també un catàleg complet de recursos culturals, arquitectònics i naturals, així com aquells vinculats a la cultura del vi, de manera que resultés després molt fàcil poder definir nous recorreguts turístics, emprendre accions de màrquetingdestinades a promocionar un o un altre equipament, etc.

Des d’ara i durant dos anys, Inmedia serà l’encarregada de la creació i redacció de continguts de promoció i informació turística, després d’haver-se adjudicat el concurs públic corresponent. L’experiència de gairebé catorze anys creant continguts periodístics d’alta qualitatserà de gran utilitat a l’hora de preparar posts sobre diferents temàtiques per al blog turístic de Logroño, el seu web institucional, així com articles destinats a lapromoció i difusió en tota mena de mitjans i suports. Perquè, si en el món analògic és important com i què s’explica, en el digital – incloses les xarxes socials – l’elecció de la història, la manera de presentar-lai l’estratègia associada són tant o més importants. I amb efectes quantificables gairebé immediatament. No ens quedem amb un embolcall o un contenidor buit: omplim-ho de coses bones.

Estem preparats

Contacte

Ens agrada escoltar. Ens agrada imaginar. Ens agrada construir. Explica’ns el teu somni i el farem realitat.

Mercado en Tanqasy en Sudan