Tendir ponts


Creació d’unn Pla Integral de Comunicació per a la destinació Sardenya

Amb el lema ‘Més que una illa’, la regió italiana de Sardenya desembarca en España i Portugal per presentar las características del seu territori, costums i cultura de la mà d’Inmedia. El repte se centra a donar a conocer la seva gastronomia i tradicions, però tambè les possibilitats que ofereix el destí fora de temporada. Per això s’han concebut un seguit d’esdeveniments singulars de presentació a la premsa i agents de viatge. De moment, els actes han tingut lloc a Barcelona Valencia, Sevilla i Porto. El desplegament informatiu de l’illa continuarà amb un workshop per a touroperadors a Madrid, diversos Fam Trip, així com la gestió de xarxes socials per Inmedia, un cop enregistrada la denominació @VisitCerdeña per a compartir amb els usuaris d’Espanya i Amèrica Llatina els atractius de l’illa.

Conceptualització i Storytelling · Localització · Gestió d’espais i ponents · Servei de comunicació i hostesses · Catering · Social Media

Altres clients

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPrint this pageEmail this to someone